Friday 23 August 2013

Lekko i delikatnie

Witajcie moi mili!
Przygotowałam na dziś dwie kartki. Obie obie w kolorystyce biało-niebieskiej. Bardzo chciałam, aby były delikatne i lekkie jak chmurki., które widziałam z okna podczas tworzenia.
Dodam jeszcze, że kwiaty, które tu wykorzystałam, są 100% handmade przeze mnie i już niedługo będą dostępne w naszym kochanym mediowym sklepie 13@rts !!!
Pierwsza karteczka mocno ażurowa, zdobiona kwiatami z pręcikami.


Druga praca nieco skromniejsza. Ozdobiona tylko jednym organzowym, delikatnym i lekkim kwiatuszkiem, kilkoma wycinankami, gazą, i okraszona delikatnymi chlapnięciami tuszem ach i odrobinką gessa nałożonego przez maskę z trójkącikami



W kartkach zostały wykorzystane:
papier  Faces of spring 30x30 Wiatr we włosach
papier Faces of spring 30x30 W Twoich oczach
tusz wodny grafitowy
gesso 120 ml 
perełki samoprzylepne białe

Miłego wypoczynku w ten przedostatni wakacyjny weekend Wam życzę Kochani.
Do następnego spotkania
Pozdrawiam.

3 comments:

  1. Piękne- szczególnie pierwsza mnie ujęła ;)

    ReplyDelete
  2. zdecydowanie ta pierwsza , bardzo elegancka , zwiewna , wręcz zjawiskowa . Kwiatuszki cudne są

    ReplyDelete
  3. Obie fantastyczne i sama nie wiem, którą wybrać... Lubię minimalizm, ale te ażurki też kuszą :)

    ReplyDelete