Friday 9 August 2013

Księżna Daisy von Pless

Zafascynowała mnie ostatnio historia zamku Książ i jego ostatnich mieszkańców, a zwłaszcza księżnej Daisy. Fotografie tej pięknej kobiety oczarowały mnie do tego stopnia, że postanowiłam jedno z nich umieścić w swoim artjournalu.



Tło tej strony wykonałam przy użyciu kredowej mgiełki w kolorze Lilac oraz tuszy wodnych: różowego i fioletowego. Dodałam również fakturę za pomocą medium żelowego. Wykorzystałam też NOWOŚĆ, czyli farbkę wodną w kolorze różowym.
W dwóch miejscach nałożyłam przez maskę oraz pomalowałam nią ramkę - nierozwodniona bardzo dobrze kryje :)




W pracy wykorzystałam następujące materiały ze sklepu 13arts:

Pozdrawiam serdecznie!

4 comments:

  1. Jak zwykle- świetna praca autorki : )

    ReplyDelete
  2. Such gorgeous spritzy depth of colour!
    Alison x

    ReplyDelete
  3. Piękna praca! Zamek zwiedzałam dwa lata temu podczas wakacji, robi wrażenie. O księżnej mało co wiem, trzeba będzie nadrobić zaległości :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete